Doubutsu
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

MIYAVI: What's my name? - 2011

+4
Sadistic Desire
16bitHERO
Sake-chan
Gizorz
8 plaatsers

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Ga naar beneden

MIYAVI: What's my name? - 2011 - Pagina 6 Empty Re: MIYAVI: What's my name? - 2011

Bericht van Sake-chan zo maa 27, 2011 11:51 pm

Kom je niet naar antro D: Muuuuuuu ;__; ONS CRACK BLOKUUR!! D:
Sake-chan
Sake-chan
Vanilla
Vanilla

Aantal berichten : 2196
Registratiedatum : 03-06-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Lisse

http://last.fm/user/sakeilse

Terug naar boven Ga naar beneden

MIYAVI: What's my name? - 2011 - Pagina 6 Empty Re: MIYAVI: What's my name? - 2011

Bericht van Margot_Kasumi zo maa 27, 2011 11:54 pm

Ehm nee want dan zijn we zegmaar net al in a'dam :'D
Margot_Kasumi
Margot_Kasumi
Ai no Banana
Ai no Banana

Aantal berichten : 533
Registratiedatum : 02-06-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Leiden

http://ameblo.jp/margotkasumi/

Terug naar boven Ga naar beneden

MIYAVI: What's my name? - 2011 - Pagina 6 Empty Re: MIYAVI: What's my name? - 2011

Bericht van Sake-chan zo maa 27, 2011 11:56 pm

MAJIDE!!!!!

O_________________O

HOLYSHIT!

Trouwens, hoeveel kost de merch? Die trui van je is zo leuk 8D Wat hebben ze nog meer?
Sake-chan
Sake-chan
Vanilla
Vanilla

Aantal berichten : 2196
Registratiedatum : 03-06-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Lisse

http://last.fm/user/sakeilse

Terug naar boven Ga naar beneden

MIYAVI: What's my name? - 2011 - Pagina 6 Empty Re: MIYAVI: What's my name? - 2011

Bericht van Margot_Kasumi ma maa 28, 2011 2:01 am

Jaa majide xD

Ehm nou mijn vest is 50 euro, voor de rest weet ik het niet eigk :'D Niet gezien :O Shirt zal wel zo 25-30 zijn, Miyavi kennende :') (er zijn alleen men shirts geloven we... ) en verder zijn er ook nog towels.. de rest I dunno xD
Margot_Kasumi
Margot_Kasumi
Ai no Banana
Ai no Banana

Aantal berichten : 533
Registratiedatum : 02-06-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Leiden

http://ameblo.jp/margotkasumi/

Terug naar boven Ga naar beneden

MIYAVI: What's my name? - 2011 - Pagina 6 Empty Re: MIYAVI: What's my name? - 2011

Bericht van Sadistic Desire ma maa 28, 2011 9:40 am

Shirt is 25 euro, poster and the live photo thingy is also 5 I believe, and the wrist band would be 10?
Towels, I dunno...
Sadistic Desire
Sadistic Desire
SUPER KAWAIIII
SUPER KAWAIIII

Aantal berichten : 395
Registratiedatum : 02-06-10
Woonplaats : Belgium

Terug naar boven Ga naar beneden

MIYAVI: What's my name? - 2011 - Pagina 6 Empty Re: MIYAVI: What's my name? - 2011

Bericht van Sake-chan do maa 31, 2011 12:34 am

*ademt in*

DAT WAS AWESOME!!!!!!!1 Maar jemig, de AUDIENCE!! DD:
Maar daar kom ik later op terug, eerst het begin:

*spongebobstem met frans accent* 14 uur eerdér....


Toen Melissa en ik als nummer 14 en 15 aankwamen bij de Melkweg nadat we de weg hadden gevraagd aan Amsterdammers (maar die zijn dat volgens mij wel gewend), troffen we een zwarte tourbus die er al sinds twee uur `s nachts stond en een enorme berg slaapzakken, dekens en plastic tassen met wat mensen ertussen die er behoorlijk dood uitzagen (no offense though ;q). (maar jemig, wat kunnen sommigen goed door herrie heenslapen O-o)

Het was KOUD DD: We zaten allemaal echt uit te kijken wanneer de zon op zou komen. Toen dat gebeurde was het meteen een stuk beter =w=. Zo valt trouwens ook de sfeer in de rij te typeren; GOED!! 8D (Hoewel er wel een paar nieuwe fangirls waren die helemaal omga;sldkfja;slfkjSQUEE!! gingen over Ghibli films die ze daar toevallig ook draaiden =___=) We zaten echt met alle nationaliteiten, Engels, Roemeens, Nederlands, (Limburgs) gemoedelijk foto's te maken, van het zonnetje te genieten en bellen te blazen onderwijl we keken naar een stelletje humpende meerkoeten...

...Waardoor we actually het moment dat MYV de bus uitkwam volledig misten...


o____O ||orz


Dat faalde wel keihard xD;; En dat voor de groep die juist zo vroeg gekomen was. Want we waren echt niet met veel O_O;; Liek, de mensen begonnen pas echt toe te stromen na een uur of half 6; om 3 uur waren er nog niet eens 50 mensen! Maar toen de stroom eenmaal goed in gang gezet was ging het ook wel om grote aantallen in korte tijd. De verkoop van glowsticks bleek een groot succes, (weet niet precies hoeveel, maar iig meer dan 400!!) Van de staff van MYV kregen we nog wat witte A4tjes om teksten op te schrijven voor de aardbevingsslachtoffers in Japan waarna we ermee op de foto werden gezet.

Rond 7-en gingen eindelijk de deuren open, en het binnengaan van de venue verliep zonder problemen of chaos vuv. Binnen waren echter al een paar obstakels... LIek.. het podium van de Melkweg is asocial hoog! Het kwam bijna tot aan onze kin D: Wat ook nogal minder was was dat het concert minstens een half uur te laat begon, en ze hele hele HELE shitty Jpop draaiden DDD: Maar goed, eindelijk rond een uur of half 9 begon het dan toch echt...

MYV kwam het podium op... En werd prompt begroet door een fucking ZEE van CAMERA'S!! DDDD: ..En was daar not amused over. Het hele nummer What's my Name keek hij super super pissed off en toen het afgelopen was liep hij zomaar het podium af O_o. Bij de fans zat hierop de schrik er goed in. Uiteraard kwam hij wel weer terug, wees fans erop dat het toch de bedoeling was dat ze muziek zouden "voelen" (lees: GTFA met die CAMERA's!) en ging verder met de eerste set, maar nog steeds leek hij pissed off. Bij Chillin' Chillin' Money Blue$ werd het hem blijkbaar toch te gortig (omdat velen de boodschap volgens mij nog STEEDS niet begrepen hadden! D:) en vroeg hij de fans om op het ritme in hun handen te klappen en to "put those fucking camera's away".

De tweede set begon veel beter. Om te beginnen was iedereen netjes stil bij het moment van stilte voor de Japanse aardbevingslachtoffers waarna Miyavi op request van de fans Itoshii hito speelde, dat geëmotioneerd werd meegezongen door de zaal. Bij de rest van de akoestische set werd het toch wel weer wat rumoeriger, dat was behoorlijk ergerlijk ono. Maar goed... In ieder geval leek het er voorlopig op dat het slechte begin enigzins hersteld was. Iedereen zong ook eensgezind het refrein mee van we love you. Dat was echt gaaf TuT. Toen de akoestische gitaar weer werd verruild voor de elektrische ging de zaal helemaal los.

Hij speelde echt lang! Ik was zo moe dat ik bijna blij was toen hij even weg was voor de encore. We hoefden niet zo gek lang en hard te roepen voor de encore, (door de verschrikkelijke irritante vertraagde piepeffecten van Futuristic Love heen, (ik vind het overigens verder wel een supervet nummer)) en we kregen WHAT A WONDERFUL WORLD, dat enthousiast door het overgrote deel van het publiek werd mee geblèrt en daarna Survive voor de tweede keer >u< Miyavi sloot af met een "peace" en daarmee was het optreden dan echt afgelopen.

Iedereen haastte zich naar de merch om die felbegeerde vesten en shirts te gaan halen. Ik had in ieder geval mijn vest, maar ik had geen geld meer voor het shirt, wat ik eigenlijk toch ook wel heel vet vond ;u; *platzak*

Ik maakte nog even een praatje met iedereen en toen moest ik alweer naar het station voor mijn trein/bus aansluiting, want anders kwam ik niet meer thuis D: En ik had tegen mezelf gezegd om nooit meer aan demachi te doen na die keer met -OZ- =_=

..Nu wenste ik deze keer dat ik wel gebleven was... (iemand die wel bleef, vul dit verhaal aan plz)

Maar goed, ik stapte in de tram, keek hoe een gast met teveel op de cybergoth op de ENORME plateauzolen lastigviel, arriveerde veilig op Leiden waar ik net een bus gemist had en een half uur moest wachten. Rond kwart voor 1 was ik eindelijk thuis.

Ik had weer een fantastische dag/avond gehad. Ik heb weer werkelijk fantastische techniek gezien en muziek gehoord, plus een heleboel nieuwe mensen en oude bekenden ontmoet 8D Helemaal top! (Hoewel ik een gozer die ik ken van last.fm niet ben tegengekomen, dat vink toch wel jammer...) Het weer was mooi, de sfeer was goed, MYV klonk vocaal dik in orde en jah... Het was simpelweg weer awesome =w= Bij het volgende concert van de artiest die mijn J-rock virginity heeft ben ik er dan ook zeker weten weer bij!

Ik verwacht dat iemand straks nog de setlist post + wat er bij de demachi gebeurde... Dus... yeah... Ga posten iedereen! 8D

(en het is weer lang orz)
Sake-chan
Sake-chan
Vanilla
Vanilla

Aantal berichten : 2196
Registratiedatum : 03-06-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Lisse

http://last.fm/user/sakeilse

Terug naar boven Ga naar beneden

MIYAVI: What's my name? - 2011 - Pagina 6 Empty Re: MIYAVI: What's my name? - 2011

Bericht van Gizorz vr apr 08, 2011 1:37 pm

Setlist:

what's my name
universe
survive
hell no
chase
ossan ossan ore nanbo
-mc-
chillin chillin money blues
i love you, i love you, i love you and i hate you
-mc-
gravity
justice
feel the music (???)
shelter
-mc-
moon
itoshii hito
we love you
-mc-
What's my name accoustic version
torture
smfb
are you ready to rock
futuristic love I
-encore-
futuristic love II
what a wonderful world
survive

En lol, hoezo nooit meer demachi na oz? :') Je klinkt echt alsof het de ergste ervaring uit je leven was :')


Anyway, demachi duurde LAAANG XD Maar ons wel vermaakt met de staf bekijken door de glazen muur van de melkweg waar je perfect doorheen kon kijken en bobo uitlachen die probeerde door de afgesloten deur naar buiten te lopen :p en toen vervolgens tegen onze aanwijzingen in wéér de verkeerde kant op liep :')
Toen kwam Miyavi bij toeval vlak na mijn "dude it's fucking cold, hurry up" tweet naar buiten, maar aangezien de artiesteningang afgesloten was moest ie een stuk buitenom lopen. Wij waren heel tactisch aan de overkant van de straat gaan zitten ipv bij de ingang van de bus waardoor we uiteindelijk het beste zicht, etc. hadden. We waren van plan "otskaresama" en "we're sorry" te roepen maar niemand kreeg er een woord uit toen ie langsliep. Totdat ie zich omdraaide en ons aankeek en men wel ineens het lef had. Hij bleef staan, draaide zich om, boog, blies kushandjes en zei "it's okay, I love you". Toen kwam er nog iets achteraan wat niemand verstond totdat ik ook eens mijn mond open durfde te trekken en "what?" riep. Hij herhaalde het incl brrr gebaar "don't catch a cold!". Toen liep ie door, draaide zich nog eens om, blies nog meer kushandjes, en ging eindelijk richting bus (de mensen die daar stonden werden dus volledig genegeerd lolol xD)
Mja dat was dus demachi~ Verder was de sfeer tijdens het concert echt kut, en waarschijnlijk mede daardoor het concert ook iets minder. Tegen het einde werd het ook tof en had myv waarschijnlijk ook het idee iets goed te maken te hebben vanwege de eerste set en speelde ie nog eens what's my name accoustisch en werd het toch een van de betere shows Very Happy (dus van de kutste naar een van de beste :') )
Gizorz
Gizorz
Badmin
Badmin

Aantal berichten : 611
Registratiedatum : 24-05-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Over the rainbow

Terug naar boven Ga naar beneden

MIYAVI: What's my name? - 2011 - Pagina 6 Empty Re: MIYAVI: What's my name? - 2011

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum