Het Lucht Je Hart-Topic
+8
Sake-chan
Miyuu
Sadistic Desire
Gizorz
Margot_Kasumi
fly_little_wing
16bitHERO
Metaphysical
12 plaatsers
Pagina 13 van 27 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 20 ... 27
Re: Het Lucht Je Hart-Topic
Ik wil ook heel erg graag... maar ik ga vrijdag in ieder geval naar Harry Potter... dat is soort van een troost?
Dewdrop- Vanilla
- Aantal berichten : 1624
Registratiedatum : 04-06-10
Leeftijd : 33
Achja er is altijd volgend jaar, bovendien ben ik toch heel de rest van het weekend busy busy dus ik ligt vast niet te huilen op de bank [jawelll]
woooo heel mijn handen zijn lilac btw... ik moet echt gaan douchen XD
woooo heel mijn handen zijn lilac btw... ik moet echt gaan douchen XD
Dewdrop- Vanilla
OMG is je kamer klaar? 8D NICE!!!
VOLGEND JAAR ZEKER WETEN!! IK GA ZE VOOR JE SPAMMEN IN BELgIE!
VOLGEND JAAR ZEKER WETEN!! IK GA ZE VOOR JE SPAMMEN IN BELgIE!
YOSH 8D Nederland dan wel he D: Als iemand van jullie nou eens een Nederlandse vlag aan ze geeft ofzo D: of een typisch Nederlands iets [ik verwijs je naar de blokker] zo van.. GO HERE DAMNIT D:
Maar nee nog niet T_T Maandag wordt de vloer er pas ingelegd D: [woah kloe doe je dat niet eens zelf? Nope.. voor 35 euro hoef ik a) geen busje te huren, b) het geen vier verdiepingen op te sleuren en c) niet heel veel randen en hoekjes uitsnijden want mijn kamer is alles behalve een perfect vierkantje... dus ik vind dat wel een prima deal xD ]
En woooooo ik heb net bedacht dat als ik gewoon zo'n simpel kastje van de ikea erbij koop ik gewoon de grote gerbilbak mee kan nemen ipv de kleine 8D zou een beetje unfair zijn dat als ik kleiner ga wonen dat de gerbiltjes dat ook moeten, nietwaar...
Oh en geniaal: papa en ik gaan nog een soort photoshoot voor de gerbils doen ooit xD Als ze enigszins stil willen blijven zitten... ik heb Kieran ook weer onder het bed uit kunnen vissen vandaag T_T
Maar nee nog niet T_T Maandag wordt de vloer er pas ingelegd D: [woah kloe doe je dat niet eens zelf? Nope.. voor 35 euro hoef ik a) geen busje te huren, b) het geen vier verdiepingen op te sleuren en c) niet heel veel randen en hoekjes uitsnijden want mijn kamer is alles behalve een perfect vierkantje... dus ik vind dat wel een prima deal xD ]
En woooooo ik heb net bedacht dat als ik gewoon zo'n simpel kastje van de ikea erbij koop ik gewoon de grote gerbilbak mee kan nemen ipv de kleine 8D zou een beetje unfair zijn dat als ik kleiner ga wonen dat de gerbiltjes dat ook moeten, nietwaar...
Oh en geniaal: papa en ik gaan nog een soort photoshoot voor de gerbils doen ooit xD Als ze enigszins stil willen blijven zitten... ik heb Kieran ook weer onder het bed uit kunnen vissen vandaag T_T
Dewdrop- Vanilla
Had ik nu toevallig net t plan om morgen nog ff een Nederlandse vlag te kopen >D
Moet ik er nog iets opschrijven namens jou? (int Engels?)
Moet ik er nog iets opschrijven namens jou? (int Engels?)
Nee, dat zou te pervers worden denk ik XD
Sowieso kan ik toch niets bedenken, het enige wat ik ooit zeg over heel UnfrawR samen is Yuuki <3 xD dus ach :')
Oh je moet sowieso wel Unf(s)rawR op de vlag schrijven 8D snappen ze vast niet, maar whatever <3
Sowieso kan ik toch niets bedenken, het enige wat ik ooit zeg over heel UnfrawR samen is Yuuki <3 xD dus ach :')
Oh je moet sowieso wel Unf(s)rawR op de vlag schrijven 8D snappen ze vast niet, maar whatever <3
Dewdrop- Vanilla
Wat heb je lang geslapen o-o
IK BEN DEZE WEEK BIJNA ELKE OCHTEND OM 4 UUR OPGESTAAN 8D (behalve op donderdag, toen mocht ik tot 5 uur uitslapen :') )
IK BEN DEZE WEEK BIJNA ELKE OCHTEND OM 4 UUR OPGESTAAN 8D (behalve op donderdag, toen mocht ik tot 5 uur uitslapen :') )
Gizorz- Badmin
- Aantal berichten : 611
Registratiedatum : 24-05-10
IK HAD DEZE WEEK BIJNA ALTIJD VRIJ van school :D
alleen maandag en vrijdag niet
normaal sta ik ook rond 5 uur/half 5 op :(
alleen maandag en vrijdag niet
normaal sta ik ook rond 5 uur/half 5 op :(
wonderdolly- Sexual Fighter
- Aantal berichten : 91
Registratiedatum : 02-06-10
Leeftijd : 32
IK HOEFDE VANDAAG NIET OM 4 UUR OP D:
Wat betekend: Geen unsraw meer T.T
Wat betekend: Geen unsraw meer T.T
Gizorz- Badmin
MAAR donderdag wel weer vroeg toch? ;D
en though geen UnsraW, nog steeds wel concert rite 8D
Dewdrop- Vanilla
Gizorz- Badmin
<3
&Ik ben misselijk van de Fristi nu, waarom had ik dat spul überhaupt in huis? O_o
&Ik ben misselijk van de Fristi nu, waarom had ik dat spul überhaupt in huis? O_o
Dewdrop- Vanilla
omdat je er groot en sterk van word, en omdat het roze is? 8D
wahh ik vind sneeuw niet meer leuk ):
krijg er alleen maar brainfreeze en loopneus van ><
en dan zijn er natuurlijk weer van die jongens met een IQ van -50 die het zo ontzéttend grappig vinden om de ramen open te zetten.
wahh ik vind sneeuw niet meer leuk ):
krijg er alleen maar brainfreeze en loopneus van ><
en dan zijn er natuurlijk weer van die jongens met een IQ van -50 die het zo ontzéttend grappig vinden om de ramen open te zetten.
xLauz- Ai no Banana
- Aantal berichten : 616
Registratiedatum : 03-10-10
Leeftijd : 31
Nee ik had de oranje versie, dus dat gaat niet eens op helaas...
Ik heb vandaag +3 uur in de file gestaan door die sneew, rotspul...
Morgen kijken naar mijn neef en een kaart uitzoeken, ik vind het echt creepy want ik weet niet hoe hij erbij ligt enzo... T_T;
Ik heb vandaag +3 uur in de file gestaan door die sneew, rotspul...
Morgen kijken naar mijn neef en een kaart uitzoeken, ik vind het echt creepy want ik weet niet hoe hij erbij ligt enzo... T_T;
Dewdrop- Vanilla
....je neef? O.o
WURGH ZO DRUK VOOR SCHOOL EN er is ook nog een concert donderdag!
...En het wordt foking -3*C.... OVERDAG... :'D
WURGH ZO DRUK VOOR SCHOOL EN er is ook nog een concert donderdag!
...En het wordt foking -3*C.... OVERDAG... :'D
Ja die is dit weekend overleden tijdens een auto-ongeluk T_T Maar van zijn vriendin mag de familie nou ineens donderdag alleen langskomen, wtf much... *rage*
Dewdrop- Vanilla
O_O
gecondoleerd dan....
IK HEB GISTEREN GLEE GEMIST TTATT!! *the fail*
O, en ik heb het ZO DRUK MET ALLES D:
gecondoleerd dan....
IK HEB GISTEREN GLEE GEMIST TTATT!! *the fail*
O, en ik heb het ZO DRUK MET ALLES D:
@ Kloe, gecondoleerd. Dat lijkt me heel zwaar, veel sterkte. <3
Sadistic Desire- SUPER KAWAIIII
- Aantal berichten : 395
Registratiedatum : 02-06-10
Ja, gecondoleerd <3 ):
xLauz- Ai no Banana
- Aantal berichten : 616
Registratiedatum : 03-10-10
Leeftijd : 31
@Ilse, ja wtf ik dus ook! Want mijn recorder dacht, nee ik loop vast en neem geen Glee op kutding ._.
@Iedereen, thanks <3
Het was echt zwaar klote vandaag in het afscheidshuis... De pijn die mijn oom, tante, nicht, haar vriend en de vriendin van mijn neef hebben, is echt ondraaglijk om te zien... Maar het was wel heel mooi, want zijn hele hockeyvereniging was er zo ongeveer en ze hadden een sjoelbak geplaatst waar je berichtjes op kon schrijven enzo... heel fijn gedaan allemaal...
+ik was echt mega blij dat het afscheidshuis tactvol genoeg was om hem niet in de zelfde kamer te leggen als waar we afscheid hebben genomen van oma nog maar 3 maanden terug...
@Iedereen, thanks <3
Het was echt zwaar klote vandaag in het afscheidshuis... De pijn die mijn oom, tante, nicht, haar vriend en de vriendin van mijn neef hebben, is echt ondraaglijk om te zien... Maar het was wel heel mooi, want zijn hele hockeyvereniging was er zo ongeveer en ze hadden een sjoelbak geplaatst waar je berichtjes op kon schrijven enzo... heel fijn gedaan allemaal...
+ik was echt mega blij dat het afscheidshuis tactvol genoeg was om hem niet in de zelfde kamer te leggen als waar we afscheid hebben genomen van oma nog maar 3 maanden terug...
Dewdrop- Vanilla
mijn zusje heeft zojuist FUGGS gekocht! D: (ja juist, die verschrikkelijke FUGLY dure STRAATPANTOFFELS die je benen MODDERVET DOEN LIJKEN (‘д’)
*gaat r onterven*
*gaat r onterven*
Haha, zijn het wel echte of neppe?
En stiekem hebben uggs dat effect niet :') Eerder skinny jeans + flatjes...want dat vormt een gebroken lijn die heel veel fug is.. :')
HOLY CRAP THEME PARK WORLD WERKT GEWOON MET VISTA 8D
En stiekem hebben uggs dat effect niet :') Eerder skinny jeans + flatjes...want dat vormt een gebroken lijn die heel veel fug is.. :')
HOLY CRAP THEME PARK WORLD WERKT GEWOON MET VISTA 8D
Dewdrop- Vanilla
Pagina 13 van 27 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 20 ... 27
Soortgelijke onderwerpen
» (De? Het?) Merchandise topic!
» Het Faal Topic
» .gif TOPIC *warning, image heavy*
» Het "IK HEB GEEN ZIN D:"-topic
» Het Faal Topic