Doubutsu
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Orochi

+2
xLauz
Sake-chan
6 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Orochi - Pagina 2 Empty Re: Orochi

Bericht van Sake-chan wo maa 02, 2011 12:16 am

@Giz: Oké, dat ben ik oprecht NOOOOOOOOOOOOOOIT van plan geweest.

Dag van concert vroeg in de rij. Daar houd het mee op. (want demachi vind ik SUPERKUT!!!!!!11)
Sake-chan
Sake-chan
Vanilla
Vanilla

Aantal berichten : 2196
Registratiedatum : 03-06-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Lisse

http://last.fm/user/sakeilse

Terug naar boven Ga naar beneden

Orochi - Pagina 2 Empty Re: Orochi

Bericht van Sadistic Desire wo maa 02, 2011 12:26 am

Okay. Dan weten we dat ook.
Good to know.
Anyway, de hele dag? aka zes uur?
Het is een donderdag he? In Amsterdam I mean ^^
Sadistic Desire
Sadistic Desire
SUPER KAWAIIII
SUPER KAWAIIII

Aantal berichten : 395
Registratiedatum : 02-06-10
Woonplaats : Belgium

Terug naar boven Ga naar beneden

Orochi - Pagina 2 Empty Re: Orochi

Bericht van Sake-chan wo maa 02, 2011 1:04 am

Nou... Ik heb wel college... Dus misschien toch niet de hele dag 8D;; Though het wel heeeeel aantrekkelijk is om recht te skippen... En convo ook eigenlijk, want ik ben toch zo'n beetje een beste van dat hele zootje dat daar zit. [/arrogant!!maar spreek me maar eens tegen!]
Sake-chan
Sake-chan
Vanilla
Vanilla

Aantal berichten : 2196
Registratiedatum : 03-06-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Lisse

http://last.fm/user/sakeilse

Terug naar boven Ga naar beneden

Orochi - Pagina 2 Empty Re: Orochi

Bericht van Gizorz wo maa 02, 2011 1:33 am

*spreekt tegen*

Ik ga waarschijnlijk wel gewoon naar college huwr...:3
Gizorz
Gizorz
Badmin
Badmin

Aantal berichten : 611
Registratiedatum : 24-05-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Over the rainbow

Terug naar boven Ga naar beneden

Orochi - Pagina 2 Empty Re: Orochi

Bericht van Sake-chan wo maa 02, 2011 11:48 am

Hmmm nog even kijken wat de rest doet, en dan ziek t wel I guess...
Sake-chan
Sake-chan
Vanilla
Vanilla

Aantal berichten : 2196
Registratiedatum : 03-06-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Lisse

http://last.fm/user/sakeilse

Terug naar boven Ga naar beneden

Orochi - Pagina 2 Empty Re: Orochi

Bericht van Sake-chan do apr 14, 2011 1:11 am

Enn omdat deze concertpost nog een hysterische review van mij mist, bij deze:

LOOOOOOOOL! Mensen die niet zijn geweest; wederom hebben jullie iets laten schieten! x'D

Toen we rond een uur of 1 in de middag aankwamen waren we ongeveer de eersten, wat op zich niet zo verrassend was, aangezien OROCHI totaal onbekend is, en de muziek behoorlijk shitty klonk op CD :'D. Omdat het weer in het Winston was hadden we we weer een leuke dag in een leuke straat, hoewel wel opgemerkt moet worden dat het niet zo leuk was als toen bij Anli (maar nog steeds wel leuk hoor :3). Wat alleen wel vervelend was is dat het best wel koud was als de zon achter de wolken zat, en dat ze net het stukje straat gingen verbouwen waar we in eerste instantie waren neergestreken D:

Naarmate de dag vorderde sloten zich schoorvoetend meer mensen aan bij ons rare clubje; we kregen behoorlijk wat amusing stares toen Melis en ik onze yukata hadden aangetrokken en toen we met z'n allen Techpara en furi's gingen doen. We hadden bovendien nog de primeur van de furi op Lollipop van PaRaDEis die Giz en Margot hadden bedacht x"D (SEIZURE!) Maar ondertussen tikte de tijd maar voort; rond een uur of 4, nog steeds geen OROCHI... Rond een uur of 5 ook nog niet... En ook rond een uur of 6 ook niet! D: Door onze hoofden begon al het angstbeeld dat het gecancelled was te spoken, toen daar eindelijk om half 7(!) we een eerste glimp opvingen van Yukimura en Kenjihotaru. Ze maakten echter een niet al te blije indruk om ons fans te zien, maar dat leek me wel logisch, omdat ze op dat moment even iets anders aan hun hoofd hadden (zoals WAAR Is de venue fuuuuu- we're late!!)

Omdat het uiteindelijk dus niet zo druk was hadden we niet genummerd, en dat bleek ook niet nodig, alleen al omdat diezelfde toffe gozer als bij Anli weer portier was, en ons keurig per 4 binnenliet 8D. Wat wel jammer was was dat er uiteindelijk wel weer gedonder was met de gastenlijst en de kaartjes die via Kohakuevents verkocht waren, maar goed... Uiteindelijk mochten we dan toch naar binnen :3. Van een meisje uit Litouwen die naar Orochi was geweest had ik het advies gekregen aan Yukimura's kant te gaan staan, dus dat advies volgend stonden we te wachten tot ze zouden beginnen.

Terwijl random shitty jpop speelde kwam ineens zo POEF Mitsuhide het stage op, en voor we het goed en wel wisten stond heel Orochi behalve Ushiwaka al op het podium! Dramatisch zijn fluit bespelend schuifelde de laatste het podium op en toen was het eindelijk tijd om te beginnen.

JEMIg, wat lijkt Yukimura op HIZAKI O__O!! Alles schreeuwde er gewoon om, van de e-nooorme ogen tot het dramatische handje dat na elke slag in de lucht werd gestoken. Maar god, wat wastie CUTE >u< Wanneer hij vond dat een stukje zaal niet goed meesprong ging hij naar dat stukje podium en wees dan zo de lucht in terwijl hij zelf ging staan springen met z'n wijsvinger in de lucht, waarmee hij dan alle mensen weer meekreeg xD En hoewel hij praatte met zo'n dun stemmetje kon hij best wel goed grunten >8D Oh, en hij pleurde sparkles tijdens de encore? WTF x'D

Mitsuhide was gewoon heel tof, though een klein beetje verlegen zo scheen het. x3 Maar dan moest je gewoon ff z'n naam roepen en dan hadtie weer zo'n big smile op z'n gezicht. >u< on a side note: dat vond ik gewoon jammer, dat bijna niemand wist hoe iedereen heette ;u; oh well...

Kenjihotaru was éen bonk energie en roste er op los op z'n drumstel. Maar jemig, hij lijkt ZO erg op YUUKI van UnsraW O___O Zo gek om te zien!! Though het contrast: hij kan totaaaaaaal niet grunten x"D Toen Yukimura hem op een gegeven moment de microfoon onder z'n neus duwde kwam er alleen maar "EY! EY!" uit xD

Ushiwaka was gewoon... SRS BZNSS van begin tot het eind. Op een gegeven moment zei hij met een strak gezicht "and now, we're going to fight invisible demons" :I :'DDD Ik HAD het niet meer! Vooral toen hij met Mitsuhide afging, waarna Mitsuhide eerst terugkwam om Yukimura "af te slachten" met een zwaard, Yukimura achterlatend op z'n rug die als een omgevallen tor gewoon doorspeelde, waarna Mitsuhide zelf na een "episch gevecht" werd neergehaald door Ushiwaka, waarna hij facedown plat opt podium ging x'''D En Ushiwaka, als een echte LEADER die hem slechts droogjes "get up..:I" zei :'DD

Muzikaal was het concert ook een waar feestje! *dansje* Ze klonken ZOVEEL beter live dan op CD *A* Yukimura's solo's waren vlekkeloos, tijdens de encore had Kenjihotaru een drumsolo, en onverwacht had ook Mitsuhide een bassolo toen Yukimura's gitaarsnaar brak vlak nadat iemand van het Winston had gezegd dat hun tijd bijna op was. Een snaarbreuk die trouwens wel eens heel goed Ushiwaka's schuld zou kunnen zijn, want tijdens de encore had hij heel even Yukimura's gitaar overgenomen. >_>;; xD

De signing was wel grappig :3 (HOLYFUCK Wat zijn ze allemaal KLEIN!) En het gezicht dat Mitsuhide trok toen zo'n dame van het tourmanagement zo z'n stift uit z'n handen trok.. :'DD Alsof z'n verjaardag werd afgelast! x"D Ze hadden trouwens best leuke merch, eetstokjes en buttons enzo. Alleen veel en veeeeels te duur!! De rest was wel betaalbaar gelukkig, dus ik ging naar huis met een shirt en toch een CD.

Demachi deden we niet, we hingen nog een klein beetje rond, en stapten toen in de trein weer terug naar onze slaapplaatsen.

Er waren ongeveer 50 à 60 mensen. Volgende keer hoop ik dat het er meer zijn; want als ze toevallig in de buurt zijn ben ik zeker van plan om nog eens te gaan =w=
Sake-chan
Sake-chan
Vanilla
Vanilla

Aantal berichten : 2196
Registratiedatum : 03-06-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Lisse

http://last.fm/user/sakeilse

Terug naar boven Ga naar beneden

Orochi - Pagina 2 Empty Re: Orochi

Bericht van Gizorz do apr 14, 2011 11:22 am

Oh god, die invisable demons, volgens mij lag de hele zaal plat en aan de zanger's hoofd te zien was dat niet de bedoeling :')


Maarja, ik vond het niet zo denderend, ze waren wel beter dan op cd, maar niet mijn ding.
Gizorz
Gizorz
Badmin
Badmin

Aantal berichten : 611
Registratiedatum : 24-05-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Over the rainbow

Terug naar boven Ga naar beneden

Orochi - Pagina 2 Empty Re: Orochi

Bericht van Sake-chan do apr 14, 2011 2:18 pm

Ik denk dat er wel meer momenten zijn geweest waarop we platlagen terwijl dat niet de bedoeling was :')

(liek volgens mij was het de bedoeling dat we bij die "epische" vechtscene vol awe zouden toekijken) xDDD :'D tjah... Welkom in Europa~
Sake-chan
Sake-chan
Vanilla
Vanilla

Aantal berichten : 2196
Registratiedatum : 03-06-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Lisse

http://last.fm/user/sakeilse

Terug naar boven Ga naar beneden

Orochi - Pagina 2 Empty Re: Orochi

Bericht van Margot_Kasumi do apr 14, 2011 3:42 pm

"Terwijl random shitty jpop speelde ... "
HAHAHAH je weet wel dat dat Orochi's muziek was hea, die ze de hele tijd in de zaal draaiden voor het begon :'DDDD

"dat vond ik gewoon jammer, dat bijna niemand wist hoe iedereen heette ;u; oh well.."
En weet je ook dat je in je hele review de naam van de drummer fout hebt geschreven? xDDD


Maar goed jaa t concert was veel beter/leuker dan verwacht xD
Ook veel lachwekkender, maar dat terzijde :'D
Ik mag Yukimura wel met zn Hizaki-ogen & moves lol xD
Margot_Kasumi
Margot_Kasumi
Ai no Banana
Ai no Banana

Aantal berichten : 533
Registratiedatum : 02-06-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Leiden

http://ameblo.jp/margotkasumi/

Terug naar boven Ga naar beneden

Orochi - Pagina 2 Empty Re: Orochi

Bericht van Sake-chan do apr 14, 2011 9:08 pm

@ Margot: ...maar op een gegeven moment hadden ze ook Kitade Nana hoor v_v zeker weten.

En orz @ dat andere. Ik weet iig wél hoe die heet, dat ik het fout spel is een ander verhaal vuv;;

En ja nogal duidelijk dat je Yukimura mag xD Liek, heb je niet laatst z'n ameba helemaal ondergespit naar foto's xD
Sake-chan
Sake-chan
Vanilla
Vanilla

Aantal berichten : 2196
Registratiedatum : 03-06-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Lisse

http://last.fm/user/sakeilse

Terug naar boven Ga naar beneden

Orochi - Pagina 2 Empty Re: Orochi

Bericht van Margot_Kasumi vr apr 15, 2011 2:24 am

Maar het was bijna alleen maar Orochiiii~

Haha xD Nee nee de uitspraak verschilt ook een beetje hoor, met hoe je het schrijft en hoe die echt heet :O xDDD *pest je*

Haha ja dat klopt xD Maar dat is omdat hij zo'n Hizaki stare heeft D: dus ging ik op zoek naar Hizaki look-a-like foto's xD Which is geen smoes ofzo want ja ik mag hem wel :3
Margot_Kasumi
Margot_Kasumi
Ai no Banana
Ai no Banana

Aantal berichten : 533
Registratiedatum : 02-06-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Leiden

http://ameblo.jp/margotkasumi/

Terug naar boven Ga naar beneden

Orochi - Pagina 2 Empty Re: Orochi

Bericht van Sake-chan vr apr 15, 2011 6:53 pm

www zal ook wel schelen dat je z'n plectrum gevangen hebt, lucky bastard xD (*met sparkly vlindertjes*)
Sake-chan
Sake-chan
Vanilla
Vanilla

Aantal berichten : 2196
Registratiedatum : 03-06-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Lisse

http://last.fm/user/sakeilse

Terug naar boven Ga naar beneden

Orochi - Pagina 2 Empty Re: Orochi

Bericht van Margot_Kasumi vr apr 15, 2011 11:18 pm

wwwww niet dat dat bijdraagt aan of ik hem mag of niet xD Maar ja tis een pretty (gay) plectrum lol xD Tho hij wel andersom in mn portemonnee zit, met de smiley naar voren xD
Maar ja hij heeft me vooral gecaptured met zn Hizaki look-a-like-ness :'D
Margot_Kasumi
Margot_Kasumi
Ai no Banana
Ai no Banana

Aantal berichten : 533
Registratiedatum : 02-06-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Leiden

http://ameblo.jp/margotkasumi/

Terug naar boven Ga naar beneden

Orochi - Pagina 2 Empty Re: Orochi

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum