Doubutsu
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The Fool 2~

+3
Sake-chan
Gizorz
Margot_Kasumi
7 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

The Fool 2~ Empty The Fool 2~

Bericht van Margot_Kasumi ma sep 27, 2010 9:25 pm

Overnieuw xDD
Het is dus blijkbaar niet gecancelled allemaal
(Giz is mijn source >D)

25/11 @ La Rumeur, Lille, F
26/11 @ Ramen Festival met UnsraW & Guren (B),Centre Culturel René Magritte, Lessines, B
02/12 @ p60, Amstelveen
03/12 @ Radio Kraftstation, Remscheid, D
04/12 @ Instants Chavires, Parijs, F

NL:
Prijs Voorverkoop: 15,00
Aan de deur: 16,00
http://www.p60.nl/index.php?pid=6&id=1614

26ste is dus blijkbaar samen met UnsraW? :O
would be so epic

(weet niet zeker of die andere data ook allemaal doorgaan though =3)

Tourmanagement: http://www.ramen-events.com/indexen.html


Laatst aangepast door Margot_Kasumi op di sep 28, 2010 5:32 pm; in totaal 4 keer bewerkt (Reden : niet meer cancel? xD)
Margot_Kasumi
Margot_Kasumi
Ai no Banana
Ai no Banana

Aantal berichten : 533
Registratiedatum : 02-06-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Leiden

http://ameblo.jp/margotkasumi/

Terug naar boven Ga naar beneden

The Fool 2~ Empty Re: The Fool 2~

Bericht van Margot_Kasumi ma sep 27, 2010 9:25 pm

Ik ga nietttt
want
3 december toets Teksten =0=
Margot_Kasumi
Margot_Kasumi
Ai no Banana
Ai no Banana

Aantal berichten : 533
Registratiedatum : 02-06-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Leiden

http://ameblo.jp/margotkasumi/

Terug naar boven Ga naar beneden

The Fool 2~ Empty Re: The Fool 2~

Bericht van Gizorz di sep 28, 2010 12:13 am

Ik ga weeel :p


Wordt in de rij leren dus ^^;;
Gizorz
Gizorz
Badmin
Badmin

Aantal berichten : 611
Registratiedatum : 24-05-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Over the rainbow

Terug naar boven Ga naar beneden

The Fool 2~ Empty Re: The Fool 2~

Bericht van Margot_Kasumi di sep 28, 2010 11:26 am

Slechhttt D:
Maar dat kan niet hoor Giz als je de toets van de 19e (als de datum niet verandert) al mist w(>.>)
Dan ga ik je tegen houden, dat je het weet D:
xD
Margot_Kasumi
Margot_Kasumi
Ai no Banana
Ai no Banana

Aantal berichten : 533
Registratiedatum : 02-06-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Leiden

http://ameblo.jp/margotkasumi/

Terug naar boven Ga naar beneden

The Fool 2~ Empty Re: The Fool 2~

Bericht van Sake-chan di sep 28, 2010 5:28 pm

ZElFS IK GA! (en dat zegt wat!)

Kbedoel, kben dan toch al minstens een week bezig geweest met leren!! En dit KAN IK GEWOON NIET MISSEN!! D:

btw, waarom hebben we nu nóg een the fool concerttopic? Wat was er mis met de andere? xd
Sake-chan
Sake-chan
Vanilla
Vanilla

Aantal berichten : 2196
Registratiedatum : 03-06-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Lisse

http://last.fm/user/sakeilse

Terug naar boven Ga naar beneden

The Fool 2~ Empty Re: The Fool 2~

Bericht van Margot_Kasumi di sep 28, 2010 5:30 pm

Dit is the fool 2 doh |D xDD

Hahaaa xD Ik ga wel als UnsraW ook zou komen @ p60 :')
Maar denk niet dat dat em wordt xD
Oh en moet ff iets editennnnn
alweer |D
We krijgen er nl een faal Belgisch/Frans wannabe VK band bij in Belgie :')
Guren... die ik stiekem al heel lang ken :'D waarom......
Margot_Kasumi
Margot_Kasumi
Ai no Banana
Ai no Banana

Aantal berichten : 533
Registratiedatum : 02-06-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Leiden

http://ameblo.jp/margotkasumi/

Terug naar boven Ga naar beneden

The Fool 2~ Empty Re: The Fool 2~

Bericht van Sake-chan di sep 28, 2010 5:39 pm

Oh my godd een VOORPROGRAMMA!? (NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE)

waarom the fool 2? Why? 8I
Sake-chan
Sake-chan
Vanilla
Vanilla

Aantal berichten : 2196
Registratiedatum : 03-06-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Lisse

http://last.fm/user/sakeilse

Terug naar boven Ga naar beneden

The Fool 2~ Empty Re: The Fool 2~

Bericht van Margot_Kasumi di sep 28, 2010 5:41 pm

Jup ><;;;
Which means: minder speeltijd voor UnsraW & the fool =0=
(tenzij ze epic lang doorgaan yaay~ |D)

omdat het hun 2e "tour" is? 8D
Margot_Kasumi
Margot_Kasumi
Ai no Banana
Ai no Banana

Aantal berichten : 533
Registratiedatum : 02-06-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Leiden

http://ameblo.jp/margotkasumi/

Terug naar boven Ga naar beneden

The Fool 2~ Empty Re: The Fool 2~

Bericht van Sake-chan di sep 28, 2010 5:55 pm

...Waar komt UnsraW ineens vandaan? XD;;

maar het is nog steeds hun eerste soort van one-man n'est-ce pas?
Sake-chan
Sake-chan
Vanilla
Vanilla

Aantal berichten : 2196
Registratiedatum : 03-06-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Lisse

http://last.fm/user/sakeilse

Terug naar boven Ga naar beneden

The Fool 2~ Empty Re: The Fool 2~

Bericht van Sake-chan zo dec 05, 2010 1:57 am

ZO. HIer is lange tijd niets gepost D:
(en JA dubbelpost, SHOOT ME!)

DAAR moet wat aan gebeuren!

DUs hierbij, mijn review van Amstelveen!!!

Om te beginnen was Leiden al tot onze uitvalsbasis gebombardeerd. Tara en ik bleven bij Giz en Margot slapen, omdat dat gewoon een stuk handiger was. We wilden weer vroeg gaan slapen, maar dat liep natuurlijk weer een beetje uit xD;;..

We konden echter wel uitslapen voor ons doen, omdat we hadden bedacht dat we er pas om 7 uur zouden zitten. (dus zouden we maar om 5! uur op hoeven 8DD;Wink
We hadden echter wel een trein later dan oorspronkelijk bedacht xD. En een andere bus. MAar goed, uiteindelijk zaten we mede door die kwartier vertraging van onze trein om half 8 stipt toch voor de deur van P60.

EN HET WAS FUCKING KOUD! D:
We zaten wel op n campingmatje onder een deken, maar die laatste was een beetje te klein 83;; En het sneeuwde D:.
Maar gelukkig zat er een winkelcentrum aan de overkant, dus we konden elkaar een beetje afwisselen.
Toen Margot en ik aan de beurt waren wilden we ook best wel graag omdat t dus zo KOUD Was D:

Dus toen gingen we ff naar de Ap, batterijen en koek halen, en koffie halen uit die handige automaat die daar staat 89. Was best lekker. En ze hadden van die handige zitjes =w=.

Weer terug was Tara's vriendin ook gearriveerd, en moesten wij weer even zitten, terwijl zij weer even naar het winkelcentrum gingen.
Met een muziekje was t toch wat draaglijker, en konden we een beetje furi doen om ons warm te houden ;D. Kregen we vervolgens van vragende voorbijgangers gratis koffie en speculaas 8D! Ik hou van winter, het maakt mensen ineens zo vriendelijk <3

Toen moestk ff heen en weer naar LEiden voor college, en bij terugkomst bleek dat de groep fans behoorlijk gegroeid was, en dat we binnen in het halletje mochten zitten 8D!

In de namiddag arriveerden ineens twee Japanse meisjes. Wat bleek? Die waren helemaal uit Japan hierheen gevlogen om the fool door heel Europa achterna te zitten! (hoewel ze niet in België waren). Ze spraken echter totaal geen Engels! Dus moest Giz ze even helpen met tickets kopen, en uitleggen dat ze buiten moesten blijven wachten toen de eerste 15 alvast werden binnengelaten.

P60 mensen zijn ook best tof, ze lieten daadwerkelijk op nummer naar binnen. Naja, de eerste 15, en wij onderling hadden genummerd en hielden ons daaraan, dus dat was mooi.
Achterin de zaal werd alvast merch verkocht voor de liefhebbers, maar wij gingen meteen bij het podium staan.
Ik dacht een strategische plek te hebben uitgezocht, zo tussen de gitaar rechts en de zang, want daar had ik de vorige keer ook gestaan, en dat was uitstekend bevallen. Onze tassen hadden we even onder het podium gedumpt.

Het Japanse meisje was achter me komen staan, en ik heb een beetje met haar kunnen praten. Ze heeft serieus in Japan maar 3! concerten gemist, omdat ze ziek was. O_O Het is echt een soort religie voor r ofzo...
Maar ze heeft me wel haar ameba gegeven, en alsk geld naar r overmaak wil ze me best een shirt en een towel sturen, want die verkochten ze niet in de EU 8DD!

Maar goed, eerst werden we weer getrakteerd op faal voorprogramma Guren. ...Die ineens een stuk beter speelden dan de laatste keer dat ze opgetreden hadden.
We gingen dit keer wel stuk om Katsu's jizzgezicht dat ie trok iedere keer dat hij een solo deed. Echt zo met van die half knipperende ogen, HI-LA-RISCH :'D.
En hij dacht even water te spugen, maar pleurde ondertussen de helft van het flesje over de apparatuur heen. Reden zat voor ons dus om de volgende keer dat we hem al met bolle wangen aan zagen komen lopen met een groot "nononononooooo!" druk gebarend hem daarvan af te brengen. XD
En hij aaide me random over m'n hoofd. Wut. O_O
En hij kwam wel 3! keer terug om fangirl screams te innen, want hij was redelijk knap en zag er aziatisch uit, en ja, dan heb je al snel de oppervlakkige fangirls achter je aanrennen xD;;.

Maar goed. Guren was afgelopen, en Fcking EINDELIJk kwam dan the fool! Het lullige is wel dat de fool geen roadies heeft volgens mij.. Athans, ik zag nu voor de tweede keer hoe TACA en Goo opkwamen om zelf eventjes hun gitaren te stemmen en in te pluggen. Er werd al een paar keer enthousiast gekreet, maar nog niet zo heel erg. Toen gingen ze weer af, en kon de echte opkomst dan beginnen.

Dus we kregen weer dezelfde intro muziek te horen als toen in België, met als verschil wel dat ze dit keer iets fancy-er konden opkomen, want vorige keer was t een soort gordijn achtig iets aan de zijkant van de zaal, en hier zowaar een deur! 8D

De setlist was helaas precies hetzelfde als in België, dus ze speelden helaas neit de nummers waar wij van hadden gehoopt dat ze die zouden doen D:. Het waren er ook helemaal niet veel ofzo.. liek maar 11 of 12 D:. Maar wat ze deden, het was wel weer fCKING GAAF 8D!

Behalve dat iedereen een beetje bij zijn eigen podiumstuk bleef, wat betekende dat ik dus nét geen zanger en nét geen gitaar had. VERVELEND D:. Maar het was wel leuk hoor >D
En het was ook zo gaaf dat iedereen die whowhoo~ deed bij al die liedjes waar dat erbij hoorde xD.
En Gunji ging natuurlijk toch weer proberen te stagediven, ook al stond het maar 5 rijtjes dik! (dat viel dan toch wel weer tegen...)

Dus natuurlijk toen ie t bij ons deed (en hij sprong natuurlijk weer precies bovenop me D: (volgens mij hebk een stagedive hoofd ofzo =.=;Wink), viel iedereen meteen om, en uit zo'n gat hoorde je, echt superhilarisch "I LAV U GAAIIIIZ!!" X'D. En toen Gunji weer opt podium was, vroegtie aan MArgot "are you allright!?" terwijl ik nog ergens op de vloer lag te creperen :'D;; Dat was iets minder hilarisch Xd... Echt wonder boven wonder datk m'n plek vooraan niet kwijt was.

De MC was zoals altijd wel weer EPIC WIN XD!! Gunji was oprecht blij om weer in Nederland te zijn. En z'n Nederlands is ook vooruit gegaan. 8D Als in... Zei hij van de zomer nog, "ikh hou ffan jou", was het dit keer "ikh hou van JULLIE!" 8DD
En TACA wist ook nog "HHoe ghaat het?" uit te brengen en "Dankjuhuel" XD.
Gunji wist ook nog te vertellen dat TACA op de een of andere rare manier de nickname TACA Potter had gekregen 8D.
En Goo was "Blue haired Alien" xD. Lolwut. (hoewel als je erover nadenkt, de vergelijking best treffend was)

De encore eindigde zoals altijd met "Crazy's Crew", maar er was nog een behoorlijk aantal mensen dat nog wel meer wilden, en dus nogmaals (vergeefs) om een encore riepen. Maar dat ging dus niet door. Helaas...
De lichten gingen weer aan, en we kregen weer achtergrondmuziek.

En toen kregen we de schrik van ons leven. De merchtafel van zojuist, was HE-LE-MAAl leeg! Het zou toch niet gebeuren dat alles was uitverkocht?! In ieder geval, eerst wurmde ik me even tussen het podium en een soort doosding om alle spullen daartussen vandaan te trekken die erachter waren gevallen, voordat we erachter kwamen dat het gedoe allemaal een verdieping beneden was.
Dus iedereen kocht z'n merch, en toen was het even wachten op de signing.

Guren signde ook, dus Giz liet zich net iets boven r tieten signeren door Sunako, de zangeres, omdat ze toch best wel cool was XD;; En vervolgens gingen de 15 jarige fangirltjes dit nadoen, maar vroegen het dan wel aan de jongens =.=;;

Ik heb mijn "Go Motherfucker"single laten signeren, want dat was de enige die ik nog niet had 8D. En ik heb mijn zelfgemaakte kaart gegeven. ...En dat vonk nogal embarassing, maar Gunji was er wel heel blij mee xD. En hij leek ook nogal zo van woah, tis allemaal int Japans. (hadk in de rij wel 1,5 over gedaan mAAR HET IS HET FFING waard geweest!) Giz moest me echt terugroepen met "Ilse, hij wil weten hoe je heet! terugkomen!" xD;;

En Gunji herkende Melis ook nog van België, en Tara natuurlijk ook Very Happy.
Opt laatst toen de meeste fans weer een beetje wegwaren gingen we vragen of we nog ff op de foto mochten. Waarbij Goo eerst epic Milou's konijnenoortjes opzette, en ze vervolgens daarna per ongeluk doormidden brak. X'DD
Nadat we allemaal apart waren gegaan, vroegen we ook nog een groepsfoto. DAt vonden ze gelukkig ook goed, dus we gingen echt met de hele groep! Tis vooral een gare foto, maar wel superlol XD.

En toen omdat het kon, gingen we ook nog ff op de foto met Guren. En ik sprak ze er nog ff over aan dat ze me hadden uitgelachen in België! HA!! (maar toch herkenden ze me eerst niet TuT VERVLOEKT GIJ STANDAARDGEZICHT!)

En.. toen werden we zo'n beetje weggedirigeerd door de security. Twee keer, omdat we in het halletje gefascineerd stonden te kijken naar de beveiligingscamera's waarop te zien was hoe Goo z'n gitaarzooi opruimde. Xd;; En toen misten we dat ze het gebouw uitkwamen 8D;; We zagen nog net t busje de hoek omdraaien! THE FAIL!

Maar overall.. Het was een leuk concert, maar het haalde het echt niet bij Jap-ro in Augustus. Jammer, maar we zullen toch wel weer reikhalzend uitkijken naar de volgende keer dat ze ons land weer vereren met een bezoekje 8D.

En dit was weer veel te lang. 8D;;

xxx
Sake-chan
Sake-chan
Vanilla
Vanilla

Aantal berichten : 2196
Registratiedatum : 03-06-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Lisse

http://last.fm/user/sakeilse

Terug naar boven Ga naar beneden

The Fool 2~ Empty Re: The Fool 2~

Bericht van Margot_Kasumi zo dec 05, 2010 2:28 am

En ik sprak ze er nog ff over aan dat ze me hadden uitgelachen in België! HA!! (maar toch herkenden ze me eerst niet TuT VERVLOEKT GIJ STANDAARDGEZICHT!)

Joh ze herkenden je niet omdat ze je gezicht niet hebben kunnen zien xDD
Want je lag plat op je buik man xDD
Margot_Kasumi
Margot_Kasumi
Ai no Banana
Ai no Banana

Aantal berichten : 533
Registratiedatum : 02-06-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Leiden

http://ameblo.jp/margotkasumi/

Terug naar boven Ga naar beneden

The Fool 2~ Empty Re: The Fool 2~

Bericht van 16bitHERO zo dec 05, 2010 2:48 am

Ik had juist t idee dat iedereen bij Guren op de bassist aan het geilen was, meer dan op Asian!gitaristje. XD

Maar ja t was vet. X3 Ze herkenden mij gewoon nog van Jap-Ro, fuuuuuck. XD Gunji bij de signing helemaal tegen mij "WOAAAH I REMEMBER YUUUUUU FROM RASTO SUMMAAAAA! @w@ I REMEMBER YO FACE" en ik echt helemaal LOLWTFWUT *DUMBSTRUCK FACE* XD; Dat is wel DE manier om ervoor te zorgen dat ik er de volgende keer ook weer bij ben. |D Dat zou ik toch al wel doen, maar dan nog!

Guren was echt verrassend goed, ik had ze een jaar geleden ook gezien toen ze met Dio en Pinky Doodle Poodle in Brussel optraden en toen waren ze best... sucky, tbh. Maar nu klonk het gewoon best vet. 8D Ik stond iig fanatiek te springen! XD

Ik stond aan de kant van Goo en ik had het er met een vriendin over hoe hij lijkt te communiceren met z'n gitaar. XD Hij zegt niet zoveel, in plaats daarvan slaat ie z'n gitaar zo helemaal FIERCE aan, en hij liet ons er ook nog op "spelen". XD Taca Potter was echt GENIAAL aangezien ik helemaal omfgharrypotter<333 ben en toen Gunji vertelde dat Taca de boeken aan het lezen is zat ik echt ";w; SO PROUD" XDDD Naar aanleiding daarvan kwamen er grapjes naar boven over Gunji Granger... Maargoed. XD

Gunji nog even gered toen ie half in zo'n dude z'n armen lag toen ie gestagedived had, ze kregen hem niet meer omhoog. XD; Uiteindelijk wel gelukt gelukkig. :')

Myeah het was dus echt super vet. Ik hoop dat ze SNELSNELSNEL! weer terugkomen. <3
16bitHERO
16bitHERO
Badmin
Badmin

Aantal berichten : 230
Registratiedatum : 24-05-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Vlissingen T_T

http://dreamachineries.livejournal.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

The Fool 2~ Empty Re: The Fool 2~

Bericht van Sake-chan zo dec 05, 2010 4:55 pm

@ Margot: Zit wat in =w=
OMG 16 bit was jij er ook!?

IK HEB JE HELEMAAL NIET GEZIEN!!! D: HOE IS DAT MOGELIJK!?

(was je later?) @.@
Sake-chan
Sake-chan
Vanilla
Vanilla

Aantal berichten : 2196
Registratiedatum : 03-06-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Lisse

http://last.fm/user/sakeilse

Terug naar boven Ga naar beneden

The Fool 2~ Empty Re: The Fool 2~

Bericht van 16bitHERO zo dec 05, 2010 9:05 pm

Ik was er rond een uur of 3 ofzo. O:
Was de bedoeling dat ik dr eerder was, maar m'n trein ging kapot (letterlijk kapot, srsly :') )
16bitHERO
16bitHERO
Badmin
Badmin

Aantal berichten : 230
Registratiedatum : 24-05-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Vlissingen T_T

http://dreamachineries.livejournal.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

The Fool 2~ Empty Re: The Fool 2~

Bericht van Sake-chan ma dec 06, 2010 12:28 am

@A@ lekker damn dan!!

Maar.. zat je dan ook int halletje? want ik heb je helemaal niet gezien! *sorrysorry!*
Sake-chan
Sake-chan
Vanilla
Vanilla

Aantal berichten : 2196
Registratiedatum : 03-06-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Lisse

http://last.fm/user/sakeilse

Terug naar boven Ga naar beneden

The Fool 2~ Empty Re: The Fool 2~

Bericht van Karisu ma dec 06, 2010 8:32 pm

*LOL'S @ Gunji Granger* XDDDDDDDDDD

yeah it was a lot of fun :') Gunji is gewoon zo lekker enthousiast xD hij begon helemaal "OH... OH!! YOU!!" te wijzen naar me bij de merch en ik dus maar terugwijzen xDD hij wist de datum van Belgie niet eens meer :') hij was echt moe toen XD

hopelijk komen ze snel weer terug! ^^
Karisu
Karisu
Sexual Fighter
Sexual Fighter

Aantal berichten : 101
Registratiedatum : 15-06-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The Fool 2~ Empty Re: The Fool 2~

Bericht van Sake-chan wo dec 08, 2010 12:13 am

MELI JE POST ! 8DD!! oke, ik hou al op

JAA DIT!! 8D Volgend jaar maak een nog awesomere kaart >D
Sake-chan
Sake-chan
Vanilla
Vanilla

Aantal berichten : 2196
Registratiedatum : 03-06-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Lisse

http://last.fm/user/sakeilse

Terug naar boven Ga naar beneden

The Fool 2~ Empty Re: The Fool 2~

Bericht van Karisu za dec 11, 2010 7:39 pm

Leuk dat je het weer over de kaart hebt 8DDD

want ik zag net dat Gunji opnieuw had gepost (hij heeft tijd over vandaag, ik ben jaloers -_-)

http://ameblo.jp/the-fool-gnz/entry-10734197170.html

Congrats Ilse 8D
Karisu
Karisu
Sexual Fighter
Sexual Fighter

Aantal berichten : 101
Registratiedatum : 15-06-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The Fool 2~ Empty Re: The Fool 2~

Bericht van Sadistic Desire za dec 11, 2010 7:47 pm

Duuuuuuuuuuuuuude
Wat krijgt zo'n band veel stuff :"D
Sadistic Desire
Sadistic Desire
SUPER KAWAIIII
SUPER KAWAIIII

Aantal berichten : 395
Registratiedatum : 02-06-10
Woonplaats : Belgium

Terug naar boven Ga naar beneden

The Fool 2~ Empty Re: The Fool 2~

Bericht van Sake-chan za dec 11, 2010 7:50 pm

*DANSJE VAN GELUK!* YAYAYAYAYAAYAY!!!

VOLGENDE KEER ZORGK DAT IE NOG MOOIER IS! (en begink wat eerder dan een dag van tevoren aan, zodat ik geen colleges hoef te skippen om m af te maken 8D:;Wink

Hij post tenminste al t leuks dattie van fans krijgt. In tegenstelling tot anderen hè tetsu..?
Sake-chan
Sake-chan
Vanilla
Vanilla

Aantal berichten : 2196
Registratiedatum : 03-06-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Lisse

http://last.fm/user/sakeilse

Terug naar boven Ga naar beneden

The Fool 2~ Empty Re: The Fool 2~

Bericht van xLauz za dec 11, 2010 7:50 pm

Is het die waarvan de helft van the netherlands nieteens is ingekleurd?
tsk tsk >=(

Die eerste tekening is wel echt mooi =o bedoel k helemaal niks mee huwr : D
xLauz
xLauz
Ai no Banana
Ai no Banana

Aantal berichten : 616
Registratiedatum : 03-10-10
Leeftijd : 31

Terug naar boven Ga naar beneden

The Fool 2~ Empty Re: The Fool 2~

Bericht van Sake-chan za dec 11, 2010 7:57 pm

Neenee, die met dat zwart wit en "crazy frogs around the world" int roze eronder.

Weetjewat, ik upload gewoon het plaatje:
The Fool 2~ T0220029302400320109124

En het is verschrikkelijk I KNOW D: VOLGENDE KEER... VOLGENDE KEER
Sake-chan
Sake-chan
Vanilla
Vanilla

Aantal berichten : 2196
Registratiedatum : 03-06-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Lisse

http://last.fm/user/sakeilse

Terug naar boven Ga naar beneden

The Fool 2~ Empty Re: The Fool 2~

Bericht van xLauz za dec 11, 2010 8:04 pm

oh die vond ik juist leuk =o
want hij heeft like, roze enzo :3 tis toch roze..?
xLauz
xLauz
Ai no Banana
Ai no Banana

Aantal berichten : 616
Registratiedatum : 03-10-10
Leeftijd : 31

Terug naar boven Ga naar beneden

The Fool 2~ Empty Re: The Fool 2~

Bericht van Sake-chan za dec 11, 2010 8:09 pm

JEp 8DD

Thnx XD;;;

*moet nu gaan eten*
Sake-chan
Sake-chan
Vanilla
Vanilla

Aantal berichten : 2196
Registratiedatum : 03-06-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Lisse

http://last.fm/user/sakeilse

Terug naar boven Ga naar beneden

The Fool 2~ Empty Re: The Fool 2~

Bericht van Gizorz zo dec 12, 2010 3:24 pm

Waarom heb ik Tara toegezegd dat ik Gunji zou vertalen? D:


Maar leuk dat ie post 8D
Gizorz
Gizorz
Badmin
Badmin

Aantal berichten : 611
Registratiedatum : 24-05-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Over the rainbow

Terug naar boven Ga naar beneden

The Fool 2~ Empty Re: The Fool 2~

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum